20100628

17.63 [PatrickKelleher]





Blue Eyes//Patrick Kelleher..

τα χω πει γαμωτο τα χω ξαναπει η φωνη που βγαινει απο τα στοματα των αυτιων μου εχει βουλωσει απο κολληματικη αγαπη για αυτον..// μου ταξανε ταξιδι να παω να τον δω απο κοντα. ποση ευτυχια θεεμου μονο στη σκεψη να τον δωακουσω live. ποση. θα του μιλησω κιολας. φαινεται αγαθοκαλοπαιδοχαβαλες. μου κανε δωρο πριν ενα μηνα το 7ιντσο contact sports σε ψηφιακη μορφη καθως δεν υπηρχε. πουθενα.μονο 300 κοπιες το 7ιντσο και ειχα παθει ψυχωση. ηθελα να το παιξω στο παρτυ του poplie στη θεσσαλονικη.. μου το στειλε. θεουλης. θεος. ποτε δεν μπορουσα να γραψω ξυλινα επιτηδευμενα και μη reviews. δε θελω κιολας. δεμαρεσουν. μιλαω συνεχως και παντου απλα για αυτον. φτυνω/χαριζω τη μουσικη του σε οποιον θελω και ξερω οτι χωραει στα αυτια του. σε καθε εκπομπη τον αφηνω να αιωρηθει λιγο στον αερα καπου αναμεσα σε εσας και την ψυχη μου. και οποιος αρπαξει λιγη σκονη απο τα παπουτσια της απλης ιδιοφυιας του ας παρει. ειναι πιτσιρικας. γαμω. ταλεντο. γαμω. δεν θελω καν να ξεψαχνισω τα παντα για αυτον. χανει τη μαγεια του. ξερω οτι εχει και ενα συγκροτημα. ακουσα λιγο δεν τρελαθηκα. δε με νοιαζει. ακουω τα κομματια απο το you look cold ξανακαιξανακαιξανα και μου αρκει.. οι στιγμες που.. αυτο. αρκει. ιρλανδος. ειδες; οτι μου ρχεται το λεω το γραφω δεν θελω ροη. δεν εχει αυτο μεσα μου ροη. πως να την βγαλω εδω; δεγαμιεται. αυτο. μου αρκει. δε θελω εδω τελειοτητα και τελειομανια. οχι εδω. αυτη βγαινει μονο σαν σκατο στη ζωη μου και μου την γαμαει ωστε να αποδεικνυει οτι υπαρχει. ετσι επιβαλλεται η ιδια η ζωη μου στην ιδια την ζωη μου. δε φοβαμαι να μιλησω ομως. δεν κοιμαμαι ναι. ειμαι ελευθερος. και καπου χανω τα λογια μου πια. καπου. μη με παρεξηγειτε οσοι γνωριζετε πια τα γραμματα μου τη φωνη μου.. ειμαι αυτος που χωραει σε δυο τελειες. αυτος ειμαι. ολα τα αλλα ειναι εκει για να γεμιζουν με αερα τα κενα μου. βρωμικο ωραιο σκονισμενο χαρουμενο αερα.. τα κενα μου δε γεμιζουν ομως με αερα. αυτος τα ταυτοποιει και χαιρεται. γεμιζουν με στιγμες απο ανθρωπινα κυτταρα παραγωγα ουσιες και νευρογεννησεις. στιγμες που ακουω patrick kelleher. στιγμες που θυμαμαι. στιγμες που καποιος με ακουμπαει. τετοιες. οταν γεμισω με ανθρωπους και αγαπη καθε νευρικο μου κυτταρο θα σβηστει μια τελεια απο αυτον τον κοσμο. την αλλη σας τη χαριζω//
καληνυχτα σας..



//videos:1|7|17|117

2 comments:

Tf said...

καληνύχτα :)

Aggelos Spyrou said...

Πολύ καλά...

Όπως θέλεις...


:ΡΡΡ
:)