20100624

17.62 [MatteusDummy]



Matteus//Dummy [Ugly doll's stories]



“My mission is to make the listener think. I know that i don’t make music that someone can listen to a club or on the radio. For me, everything lies between travelling and discovering; travelling into the darkest places of your mind or places you have never been before. Maybe because you were afraid until now, or maybe you never knew that those places existed, either out there, either into your own, very personal microcosm. For me , this is the zero point that my throat starts to vibrate…"

τι ωραια που τα λεει//ποσο ωραια..//κι ομως εγω σε επαιξα σε πολλες εκπομπες// in your face Matteus!.//


//δε φοβαμαι να μιλησω..// δεν κοιμαμαι..// ειμαι ελευθερος. μορια ηλεκτρονια χορδες περνανε απο διπλα μου με τρελες ταχυτητες μα δεν περνανε απο μεσα μου. αυτα ξερουν. αυτα γνωριζουν. ο χρονος γνωριζει. αυτος αγαπαει. αυτος. ο χρονος δε μου μιλαει πια. στοματα στρατευονται χωρις εντολη χωρις εντερ χωρις ερεθισμα που υπαγεται στον ανθρωπινο κοσμο. πιστευετε πως; κι αν οχι πως φιλας το κρεβατι που σε γεννησε και ξεκουραζεις τη ζωη σου και ανασαινεις καθε φορα χωρις αναφορα στο χρονο; θορυβος δεν ξεχωριζει αποφασεις. αυτος γνωριζει. αυτος αγαπαει. αυτος. κορες ματιων δεν γνωριζονται μεταξυ τους. δεν συστηνονται. ξερετε πως; κι αν ναι πως χαιρετατε μια για παντα τη σκια που σας συγχωρεσε και ξεκουραζετε τη πνοη σας και ζειτε καθε φορα χωρις αναφορα στο χρονο; ο χρονος δε με γνωριζει πια. δε με ξερει. δε με αγαπαει. αυτος. εμενα. χωρις εγω χωρις αυτη τη φορα. δεν εχει φορα ο χρονος. και σας αγαπαει..// καληνυχτα σας

No comments: