20121127

Paddy.


//
Μια ανάλαφρη εκπομπή που έγινε με δέκατα μπουκωμένη μύτη και αντίλαλο στο κεφάλι και στο δωμάτιο. Μότο εκπομπής: φανταστικός σπουδαίος υπερταλαντούχος. φαντάζομαι. O Patrick ο Kelleher είναι τίμιος σοβαρός αναπάντεχος. τον ευχαριστώ ως τον ουρανό για το δώρο που μου έκανε. το ματσάκι του Eurogroup. είμαι χοντρός. το γλυκοχάραμα. το πιο ωραίο κομμάτι δρόμου στο τελευταίο κομμάτι του κόσμου. είμαστε όρθιοι. τσίπουρο από Βέροια. και μια σακούλα κάστανα. υποδοχείς θανάτου. χουρμάδες. ζιθρομάξ. ο παππούς με το σπασμένο πιατάκι και η πρόκληση με το ταυ. ταυ ή ταφ; φωνή χάδι πουρναράκη. μάτριξ. χαλασμένα τα καζανάκια μας. Rhye. not penny's boat. o Κεν ο Μπάρλοου.το μικρόφωνο του Manand. σύνδρομο καρπιαίου σωλήνα. η Μάνα μου. χυλός και κολυβόζουμο.blast from the past. τα δάκρυα του Μάσα. Due Mondi. κάποτε ήμασταν νέοι και υπήρχαν τα καλοριφέρ. dream folk. τα νεκρά κρύα χέρια του Patrick Kelleher. o Crazycow είναι φίλος μου. ιδρωμένη μασχάλη Sebastien Tellier. λελε. στιβαρός. ο πλανήτης και η γη του Jackie Farrow. αστράκια. instant classic. πρόσφορο. σουγκεηζάκια. υπερεκτιμημένος πουρές. παθοφύ.  Blue eyes. θα είμαι πάντα περήφανος για σένα. για όλα. μαντζουράνα. μη ζηλεύετε κανέναν και μην στεναχωριέστε. ο ήλιος είναι ακόμα πάνω από τα κεφάλια μας και εμέις πάνω από τον ήλιο. γιατί μας δόθηκαν τα πάντα. μας δόθηκε η αγάπη και μας δόθηκαν οι άνθρωποι. πόσο σπουδαίο. πόσο σπουδαίοι είστε όλοι. να είμαστε καλά. αλήθεια.  

No comments: