20120108

Insomnia.




// όταν περιμένεις το επόμενο απότομο ξύπνημα της ζωής δε μπορείς να κοιμηθείς δε σε πιάνει ύπνος. και αυτή η απόκοσμη όμορφη ηρεμία και η σιωπή πριν από αυτό σου τρυπάει τον εγκέφαλο με τέτοια ευκολία όπως μπήγαμε μικροί τα ξυλάκια παγωτό στην αμμουδιά των στενών μπαλκονιών μας. // τώρα μαθαίνω σιγά σιγά να ξοδεύω τα βράδια μου προσμένοντας ένα αναπάντεχο τίποτα. δεν είναι τόσο απλή η απλότητα της ευτυχίας. άρα δε μπορώ να πιστέψω ότι την πέτυχα. είναι τόσο βαθιά απλή που το μάτι μου δε μπορεί να την φτάσει μέσα στο θώρακά μου. κάτι άλλο είναι. τουλάχιστον δε χρειάζεται να σιωπώ μπροστά στην αυπνία μου για να ακούσω την ανατριχίλα του χαμένου χρόνου και. ούτε να κρατάω την ανάσα μου μπροστά στις στάχτες άλλης μιας καμμένης χαμένης μεγάλης ευκαιρίας.


Scuba+Pinch & Shackleton+Faithless+Mala+the Bug+Burial+Distance+Breakage+Skream+Shackleton

No comments: