20100212

17.46 [zanta]



ξεκινησα την εκπομπη ζαντα. τυφλα. τελειωσε 1.17 η ωρα. αντι για 12. ποσο γαμω? ο ποπλαι γαμαει ρε. τα καλυτερα πραγματα γεννιουνται απο την τελεια ψευδαισθηση οτι οι στιγμες σου ειναι ελευθερες να εκφραστουν μονες τους. χωρις περιορισμους. ο οκσικεμια γαμαει ρε. του ειπα οτι ειμαι σκατα εχω πιει τα σκατα μου απογευματιατικα και μου ειπε μη μασας κανε εκπομπη. δεν εχω ιδεα τι ξερασα στο μικροφωνο. τι μουσικες ξεπλυθηκαν απο τα βλεφαρα και τα μανικια μου. τα ποτα δε τα ξερασα. τα χωνεψα. μαζι με τους κομπους. καταπια μερικους. αλλους τους εφτυσα. αναμεσα στα δοντια και αλλους εξω. τους εχυσα σε φορεματα αφορετα απο ανθρωπους. φορεμενα απο αλλοτε απο αλλο απο τε απο τελεσματα ατελειωτα. αν ειναι να χορεψω καποτε πανω σε ενα αθλιο συμπερασμα καταπατωντας την αξια που του δωσα σαν υπαρξη και καταπατωντας την γνωση που μου δωσε σαν απατημενο μαλακα θα ηταν το συμπερασμα πως η ζωη κινειται μεσα στο σωμα μας. η ζωη μας ψιθυριζει πως υπαρχει με κραυγες μεσα στα κυτταρα του συνολικου εγκεφαλου μας αλλα εμεις επειδη εχουμε κλεισει τα αυτια του σκατεγκεφαλου μας με περιπλοκες γνωστικες ικανοτητες και ψαχνουμε βαθια κι αλλο βαθια και ολο πιο υπεραναλυτικους φακους φοραμε στα ματια μας δεν. δεν. οποτε αυτη κανει πως χωραει παντου. πως χωραει στο πιο μικρο ειναι μας για να τη δουμε και να πουμε εκει ειναι.. τη βρηκαμε. μαλακιες. απλα να τη θυμηθουμε τη ζωη πρεπει. το λεω τελευταια πολυ. το πιστευω. και το πιστευω ναι. θυμηθειτε τα παντα και θα βρειτε τα παντα. μαλακιες. gonjasufi μου γαμησες το μυαλο με εχυσες κομπους πολλους. γαμιεσαι.



..Stereo Nova-Kontak // Balam Acab-SeeBirds // Gonjasufi-Sheep // Yosebu-Girls In The Sun // Kid Galax-Cocaine Delerium // Electrelane-I Only Always Think // My Morning Jacket-Dondante[okonokos] // Film-Filter// Shearwater-Black Eyes // Get Well Soon-Werner Herzog Get Shot // Manos Xatzidakis-Otan Erxontai Ta Sinnefa // Popi Asteriadi-Taksidi Sti Gi [98mix] // Pink Floyd-Us And Them // D.Papadimitriou-Day One // Einstürzende Neubauten-Emanuelle.