20091009

17.19 [sexandthecity]



επειδη ειμαι προβληματικος ανθρωπος με προβληματιζει το γεγονοτο πως αυτοτο blog εχει χασει τη μορφη που ειχε βασικα το προηγουμενο μου blog οτιναναι λεω οτι δηλαδη εχαθη η δεν υπηρξε ποτε αλλα μαλλον τελευταια εχαθη συνεχιζω οχι νομιζω τελειωσα τον προβληματισμο μου που ωτιεκπληξη βγηκε προβληματικος παρολαυτα το ντεμεκ χαβα μου εγω πολλα προβληματα στη μεταδοση η χθεσινη εκπομπη πρωτον σεξενδεσιτι απεναντι διακοπες μπροστα μου οχι δε θα παω πηγα φτανει διακοπες στα αυτια μου μεσα απο εσας δεν πειραζει δε μιζεριαζουμε ναι καλα συνεχιζουμε και θυμηθηκα τωρα βασικα χθες βασικα μου το θυμισαν το νουμερο οχτω ωραιο νουμερο ή τελικα το εικοσιεννια κι αυτο ωραιο νουμερο δε βγαινει ακρη βγαινει πιστη συμπερασμα μπορει δικο σας μικροφωνο δε δινω μου δινουν και του δινει και καταλαβαινει οτι κατεβασει καταλαβαινει και λεει να σταματι..

[συνδεσμος κατωθεν επιπεδο]


πεμπτη|οχτω|δεκα|μηδεν εννια

6 comments:

kiara said...

Αχ, και δε μου είπες ποιο θα ήταν το τελευταίο τράγουδι! Πολύ θα το ήθελα να την πέσω με pink floyd μες στα αυτιά μου. Δεν πειράζει, κατεβαίνει τώρα και θα επανορθώσω.

υ.γ. Κάνε κάτι με το γραπτό σου λόγο να χαρείς. Με φτάνουν τα πιτσιρίκια στο σχολείο!

gremiii said...

γυμνός...; Θα πουντιάσουν τα μούτσος μαράκας βρε!

Loth said...

Child is my name...ΜΑΛΙΣΤΑ!
ΥΓ. ΜΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΤΣ

unlearn... said...

αχ...ακούω!!

-με καθυστέρηση βέβαια-

αλλά τουλάχιστον ακούω!!

ωραία είναι

αιφνιδιάστηκα λιγάκι...

χμ για να δούμε και για να ακούσουμε χμ

Φράνσις said...

Kαλα ωρε αθεόφοβε, μπουφανακια μας πλασάρεις; Τι site για outdoor activities ειναι αυτο που βλεπω στον "κατωθι σύνδεσμο"; Εκτος αν υπονοείς ότι δεν ειναι sex and the city αλλα sex and the countryside.

Narita. said...

zvyk κι αυτο ειναι δεσμευση

gremiii στα μουτσοςμαρακας μου

loth μιτου

unlearn ευχαριστα η δυσαρεστα βρε πες.

kate μπυφαν θα κολλουσαν με το κρυο εδωπερατωρα αλλα δε ξερω γιατι μιλας δεν ειδα κλπ.

αληθεια


σχολια κλειστα οσοναφοραποστ για εκπομπες σαςεπρηξα τα μουτσοςμαρακας σας [βλ.gremiii]