20130712

Logo


// 

καλοί μου άνθρωποι ο ψυχαναγκασμός και η τελειομανία μου με οδήγησαν σε αυτό το σημείο που με βλέπετε. ξεκίνησα πριν λίγο καιρό μια αθώα φιλότιμη προσπάθεια για προσωπικό λογότυπο {για μελλοντική χρήση / ετοιμάζω κάτι δήθεν ντεμέκ κλπ} αλλά εξελίχθηκε αναμενόμενα σε έναν ακόμα εφιάλτη υπερανάλυσης/υπερπροσπάθειας/έλλειψης συγκέντρωσης και ύπνου/ και εμμονικών κινήσεων και διορθώσεων σε αυτιστικό κλίμα μέχρι την επίσης αναμενόμενη ντραμ ρολ γουέιτ φορ ιτ παραίτηση μου από αυτό σε λάθος σημείο. τόσο προβλέψιμος Ναρίτα. -έχει κολλήσει το μυαλό και η ματιά μου δεν ξεθολώνει φάση δεν βλέπω καθαρά- παρά τις καλοπροαίρετες παροτρύνσεις και απόψεις εκλεκτών μου φίλων {τους ευχαριστώ γονατιστός} για αλλαγή σε κάτι πιο αποδεκτό και αρεστό το εγκαταλείπω στην τύχη του σε αυτό το στάδιο σε αυτή τη μορφή. να στε καλά.

No comments: