20121010

προφήτηςηλίας.




// 10.10.99// Κυριακή. κάθε χρόνο κάνω μια αναφορά σε εκείνη την ημερομηνία. σε εκείνη την ημέρα. νιώθω ότι έχω τα γενέθλια μου. τα δεύτερα τα τρίτα. δεν έχει σημασία. και βουτάω το κεφάλι μου σε έναν κουβά γεμάτο κλισέ. το συγκεκριμένο πρωινό κάθε χρόνου. ότι ζω. και είμαι εδώ ακόμα. μετά από εκείνη την ημερομηνία μπορώ και είμαι εδώ ακόμα. και μπορώ να το θυμάμαι και να το γιορτάζω. ακριβώς στην κατάσταση που ήμουν και μια ημέρα πριν εκείνο το σκηνικό. ολόκληρος. και ζωντανός. γεμάτος δυνατότητες πιθανότητες επιλογές. ολόκληρος. και ζωντανός. με λίγα ενδομυελικά υπολείμματα. αλλά ολόκληρος. πόσο αδικία μπορεί να εμπεριέχεται μέσα σε μια στιγμή θλίψης όταν έχεις όλα τα παραπάνω μπροστά σε ανθρώπους που δεν. λιγώνομαι από τα κλισέ. αλλά δεν έχει σημασία. εκεί στον κουβά έχει αλήθειες. χάρηκα τόσο πολύ χθες τα ξημερώματα κάπου στη Βέροια. χαίρομαι τόσο πολύ σήμερα. Burial Unite. και να μαι καλά. εύχομαι τον ίδιο κουβά στα μούτρα όλων. τον κουβά της απλότητας.

No comments: