20120212

.


Όταν βρω τα αρχίδια να συγχωρέσω τον πατέρα μου. όταν θα έχω τα αρχίδια να συγχωρέσω τα λάθη του εαυτού μου και θα τον αγαπήσω. όταν αγαπήσω τον άνθρωπο δίπλα μου και δε θα νιώθω την ανάγκη να μαι ο καλύτερος να μαι ο πρώτος. όταν γεμίσω μετάνοια συγγνώμη υπομονή ελπίδα απλότητα απλότητα. όταν νιώσω ευτυχισμένος που απλά γεννήθηκα και σηκώθηκα ακόμα κι αν έπεσα ακόμα κι αν έπεσαν όλοι και όλα. όταν ανοίξω απλά την ψυχή μου χωρίς εγωισμό στην αλήθεια στην αθωότητα και την ταπεινότητα. όταν δε νιώθω πλέον την ανάγκη να κοροιδέψω κανέναν να βλάψω κανέναν να μισήσω κανέναν να ζηλέψω κανέναν.όταν καταφέρω ν'αποβάλλω τα πάθη μου χωρίς να απελπίζομαι και να μελαγχολώ ζητώντας. όταν καταλάβω ότι όλες οι προηγούμενες προτάσεις είναι η απλότητα και είναι ένα βήμα μακριά από το τώρα μου αρκεί να πιστέψω και να το θελήσω ελεύθερα. 


τότε πίστεψε με. εσύ που βγαίνεις μπερδεμένος θυμωμένος οργισμένος να προτάξεις τα στήθη σου στους μπάτσους και στο σύστημα θα χρειαστεί να σώσεις και να υπερασπιστείς έναν άνθρωπο λιγότερο. θα χρειαστεί να παλέψεις με ένα σύστημα μικρότερο κατά έναν άνθρωπο. να διεκδικήσεις μια ''αλλαγή μικρότερη''. θα χρειαστεί να βρίσεις ''299 κακούς πολιτικούς''. θα χρειαστεί να απορήσεις με έναν ''μπάτσο λιγότερο''.


όπως και να χει. σε σέβομαι. μαζί σου κι εύχομαι να μην πάθεις τίποτα.

No comments: