20100302

17.50 [roselyn]



δε θυμαμαι ποσα περισυ πριν η ποσο περισυ πριν καθομουν με μια σακουλα γεματη πραματα σε σκαλια που βρεχονταν απο σταγονισμενο κρυο αερα και κρυβομουν σε αποστασεις για να κοβει λιγο και μιλουσα ακουγοντας ακουγοντας διαφορα και μη και εβγαζα πραματα απο τη σακουλα γεματη πραματα και τα βαζα μεσαμου και εβαζα και τα διαφορα και μη μεσαμου μα αυτα φευγανε μαζι με το σταγονισμενο κρυο αερα σιγα σιγα απο το μπουφαν μου που δεν εκλεινε και κολλουσαν σαν μαγνητισμενα ρινισματα πανω στις μεγαλες ομπρελες. σαν χθες του ποτε τονος στο ε ακουγεται να εγινε ολο αυτο και ειμαι ευτυχισμενος για αυτο. το ξερει. και τωρα που δε θυμαμαι ποσα περισυ πριν η ποσο περισυ πριν καθομουν εκει την αγαπαω περισσοτερο. και μαλλον σιγουρα ναι ειμαι σιγουρος σχεδον οτι επειδη τοτε καθομουν σε κεινα τα σκαλια για αυτο την αγαπαω περισσοτερο. για αυτο και οι μεγαλες ομπρελες τωρα που αυτο το τωρα το θυμαμαι ναι τωρα οι μεγαλες ομπρελες μπορουν και φωτογραφιζουν χαρα στο ανοιχτο μπουφαν μου και σκιες χαρουμενες στα προφιλ μου. και για αυτο σημερα που ξημερωνει πουστικα η ανοιξη και λιγο πουστοπουτανιστικα μας κανει μυρωδιες δικες της ανοιξιωτικες μπορω και περπαταω σπιτι ακουγοντας στα αυτια των ακουστικων μου μπεριαλ και περπαταω μια στις μυτες και μια σερνω τα πελματα καμαρωτα με κουραση σε ανηφορες και ειμαι ευτυχισμενος και ειμαι ευτυχεσμενος. και σε αγαπαω περισσοτερο. ε ερωτηματικο για σενα χωρις ερωτηματικο.


.. Νightmares Οn Wax-Flip Ya Lid // Ganga-You Are My Sun // Ian Pooley-Relief Action // Breakage Ft.Burial-Vial // Moderat - Out Of Sight // Bullion-Crazy Over You // Washed Out-Hold Out // FUR-Lackadaisical // Solid Gold-Synchronize // Robot Koch-Away From // Urbs-Requiem For a Love Affair // Ulrich Schnauss-Goodbye..

οριτζιναλ φωτο

[τελευταια αναφορα// μεχρι να το βαλω πανω πανω οριστικα//πλεον θα ποσταρω εδω]

1 comment:

Φράνσις said...

Νομιζω πρεπει να διαβασεις επειγοντως Τομας Πιντσον- ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΗΜΕΡΑ(Καστανιωτης).Αλλο δεν ξερω να σου πω.Α οχι! Ξερω- πως το'παθες και ξαναβαλες φορμα σχολιων εεε; Ευχαριστουμε πολυ για την τιμη υψηλοτατε.