20100219

17.47 [miakaltsa]




μετα απο δεκα και εφτα χρονια θυμαμαι ξημερωνε καθε μερα πεμπτη με αστερια και πεταλουδες μοθ αναμεσα στις κουβερτες μου. επρεπε θυμαμαι καθε πεμπτη να τα ξεμπλεκω απο αυτες και να βγαζω και την αλλη μου καλτσα να τα ταιζω το παραμιλητο του υπνου μου γιατι ετσι λεει δε θα ξαναρχοντουσαν. ηταν η εποχη που κοιμομουν φορωντας μονο μια καλτσα. παλιοτερα δε μπορουσα να κοιμηθω με καλτσες. παλιοτερα βεβαια ζουσα και στα ταβανια κατω απο το πατωμα του εκαστοτε δωματιου που δανειζομουν. γαμησετα. σημερα παλι πηρα μια μεγαλη διαπιστωση. η αγαπημενη μου εποχη ειναι ξημερωματα ανοιξης. ειναι η ηρεμια μετα το γαμησι που σε ηρεμει και σε γαμαει αναμνηζοντας. ο φοβος της μπορας μετα την νηνεμια με κανει απλα να γελω δυνατα. το σημειο τζι του φοβου της μπορας μετα τη νηνεμια ειναι η ομπρελα που σκεπαζεσαι αντι για κουβερτα κοιτωντας τον. τον μποραφοβο εννοω. ψηνεις εναν ελληνικο φραπε στην χοβολη και στη χαση και στη φεξει παναγιτσα μου να χασει. και να φεξει παλι πεμπτη. λεγαν οι απογονοι ημων πατερ.


.. Gorillaz-Electric Shock // Washed Out-Get Up // Bibio-Jealous Of Roses // Cocteau Twins-Frou-frou Foxes in Midsummer Fires // Wolfsheim-The Sparrows & The Nightingales // Magnolia Electric Co.- Little Sad Eyes // Bop Ensemble-Flash Around The Globe // Cuckoo Chaos- Slowly Counting Down to Nothing // Nicolas Jaar- A Time For Us // Moby-Wait For Me // Arleta-Mia Fora Thimamai [Stereomatic] // Archive-The Way You Love Me.

φωτος εδω+εδω